niedziela, 23 listopada 2014

Przepraszam!!!

Przepraszam ale rozdział się dzisiaj nie pojawi. Jakoś nie mogę się zabrać do jego pisania, nie to, że mi się nie chce po prostu nie mam na niego aktualnie pomysłu postaram się wymyślić coś na przyszły weekend. Mam nadzieję,że nie jesteście na mnie źli.

Pamiętajcie, że wasze komentarze to dla mnie inspiracja, czytając blogi np. Karci Lynch, czy Abi, Olgi Lynch i wielu innych blogerek mam wenę do pisania rozdziałów. Ostatnio jest bardzo mało wyświetleń danych rozdziałów, wcześniej było po 30/50, a teraz niewiele ponad 10. Bo dla was piszę tego bloga i nigdy się nie poddam chociażby było nawet po 5 wyświetleń danego rozdziału to i tak będę pisać dalej, dla tych, którzy czytają. Obiecuję!!! ~ Ola <3

4 komentarze:

  1. Ja zawsze czytam <3
    Zapraszam serdecznie:
    http://naszahistoriazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram sie czytac twoje cudo :-)
    PS. Zapraszam do mnie i Diamond
    http://historia-auslly.blogspot.com/?m=1
    Buziaczki
    Kinga
    :-* :-) :-P :-D <3

    OdpowiedzUsuń