wtorek, 15 lipca 2014

Mój pierwszy Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Karcie Lynch z bloga http://nic-nie-jest-wiadomo-r5laurainni.blogspot.com , za co serdecznie dziękuję i jestem nieco zdziwiona tą decyzją ale bardzo dziękuję, bo teraz skacze ze szczęścia jak szalona!:-D

A oto pytanka od Karci:
1. Dlaczego założyłaś bloga, co było inspiracją?
~ Założyłam bloga ponieważ od dawna o tym marzyłam. A moją inspiracją przede wszystkim była Abi, która prowadzi bardzo dużo blogów i każdy z nich jest cudowny. No i oczywiście resztą inspiracji były inne blogerki, których blogi czytam! <3

2. Opisz siebie w trzech słowach.
~ Pomysłowa, muzykalna i leniwa :-D

3.  Ulubiony film, serial?
~ Film: Jak wytresować smoka., Jak wytresować smoka 2.

Serial: Austin i Ally, Wszystko przed nami.

4. Ulubiona pora roku?
~ Wiosna

5. Kogo lubisz najbardziej z R5 oraz A&A?
~ Z R5 lubie wszystkich ale najbardziej ROSSA i RYDEL

Z obsady A&A najbardziej lubie LAURE I ROSSA

6. Za co lubisz/kochasz R5?
~ Kocham R5 za to, że są sobą,  nie udają kogoś kim nie są,  no i kocham ich za ich fantastyczne piosenki i poczucie humoru. <3

7.  Ulubiona piosenka R5, Austin&Ally i kogo jeszcze lubisz... ?
~ R5 :Pass My By, Loud, Rock That Rock, Crazy 4 U, Crazy Stupid Love, Cali Girls, All About The Girl, One Last Dance
Austin&Ally: I Think About You, Steal You Heart, Better Together, The Way That You, Double Take, Timeless, Stuck On You.

The Vamps: Somebody To You

Donatan i Cleo: Cicha Woda

Pink: Try

8. Jakie cechy ludzi nie lubisz?
~ Nie lubie jak oczekują czegoś w zamian za okazaną mi pomoc.

9. Wolisz Auslly czy Raurę? Wytłumacz dlaczego ta, a nie ta.
~ No to mam problem bo lubie obie te pary i nie potrafie zdecydować która lepsza. :-I

10.  Jakie pary lubisz, shippujesz?
~ Raure i Auslly.

11. Cieszysz się z nominacji?
~ Tak i to bardzo! :-D :-D :-D

12. Czytasz mojego bloga? Albo czy o nim słyszałaś? 
  ~ Tak, czytam twojego bloga i jest on świetny! :-)

13. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
~ Tak wierze w taką miłość.  <3

14. Co robisz w wolnych chwilach oraz kiedy dopadnie cię brak weny?
~ Co robie w wolnych chwilach? Chmmm ciekawe pytanie. W wolnych chwilach piszę bloga, słucham muzyki,  czytam książki, uczę się niemieckiego, oglądam ciekawe filmy i to już chyba wszystko co robię w wolnych chwilach.

A gdy nie mam weny czytam inne blogi o Raurze :-D (zawsze pomaga).

15. Kim chcesz zostać w przyszłości?
~ W przyszłości chciałabym zostać weterynarzem.
16. Jakiej gwiazdy nie lubisz, a jaką lubisz?
~ Lubie: R5, Laure Marano, Dove Cameron, Selene Gomez, Nicki Minaj i wielu innych ale nie jestem w stanie wypisać ich na telefonie.

Nie lubie: Justina Biebiera,  znalazło by się pewie jeszcze ich trochę ale nie przychodzi mi nic do głowy.

Nominuje:
- http://she-is-enigma-raura.blogspot.com
- http://hate-ignore-love-raura.blogspot.com
- http://rossilauraraura.blogspot.com       
- http://naszahistoriazycia.blogspot.com

Pytanka:
1. Opisz siebie w trzech słowach.
2. Jaką piosenkę R5 najbardziej lubisz?
3. Kto jest twóim ulubionym aktorem/aktorką?
4. Jakich piosenek słuchasz?
5. Czym się interesujesz?
6. Jaki jest twój ulubiony serial?
7. Jaki jest twój ulubiony sport?
8. Masz rodzeństwo?  Jeśli tak to jakie.
9. Z jakim nastawieniem podchodzisz do pisania swojego bloga?
10. Co teraz czujesz jako osoba nominowana?
11. Kto jest twoim ulubionym piosenkarzem/piosenkarką?
12. Gdzie chciał/a byś mieszkać?
13.  Gdzie jest twoje wymarzone miejsce na wakacje lub czas wolny?
14. Kim chcesz być w przyszłości?
15. Co chciał/a byś osiągnąć w życiu?
16. Jaki jest twój ulubiony film?
17. Gdybyś pojechał/a do Los Angeles kogo byś chciał/a spotkać i dlaczego właśnie tą osobę?

1 komentarz: