sobota, 21 czerwca 2014

Rozdział 8




Gdy się tak do mnie przytulała szepnęła mi do ucha ''Dziękuję, że jesteś'' i pocałowała mnie w policzek. Nic kompletnie z tego nie rozumiałem. Siadłem z Laurą na łóżku, a ona powiedziała mi co się stało.

*Ross*
Gdy skończyła opowiadać nie mogłem wydusić z siebie słowa. Laura machała mi przed oczami ręką, a ja nawet nie drgnąłem. Wreszcie gdy mną potrząsnęła wydobyłem z siebie ciche ''Łał''. Wreszcie się otrząsnąłem z faktu iż Laura spotkała na mieście swojego byłego chłopaka, który jak jeszcze byli razem chciał ją utopić, bo zrobiła mu awanturę na temat jego koleżanki z pracy. A tak ogółem nikt z nas oprócz Rydel nie wiedział, że ma chłopaka. Było późno więc Laura poszła do siebie, a ja rzuciłem się na łóżko i zasnąłem w tym, w czym stałem pięć minut wcześniej.

*Laura*
Ross jak mu powiedziałam, że miałam chłopaka był jakiś dziwny. Poszłam się umyć, wlałam do wanny/jacuzzi ciepłą wodę, weszłam do niej i siedziałam w niej aż woda zrobiła się zimna. Wyszłam z wanny i ubrałam taką piżamkę.
Położyłam się do mojego cieplutkiego łóżeczka i myślałam o sytuacji w pokoju Rossa. I z tymi myślami zasnęłam.

(Rano)*Rydel* Nowość!
Ja tu sobie wstaje, słońce świeci,a tu do mojego pokoju wparowuje Ellington i pyta się czy spotkam się z nim w parku o 9:30. Oczywiście się zgodziłam, no bo czy ja miałam wybór?

*Ellington* Nowość!
Wszedłem do pokoju Rydel na moje szczęście już nie spała umówiłem się z nią do parku na 9:30, mam nadzieję, że przyjdzie.

*Rydel*
Jest dziewiąta, o nie mam tylko pół godziny? Co ja teraz zrobie? Migiem poszłam się odświeżyć i wybrałam ten zestaw.
     
Mam nadzieję, że dobry wybrałam. Poszłam do tego parku:
Ellington już tam na mnie czekał. Usiadłam obok niego, a on klękną przede mną i powiedział:
Rydel Mary Lynch Kocham Cię! Czy zostaniesz moją dziewczyną?
- TAK!!! - krzyknęłam i rzuciłam się w jego objęcia.

***********************************************************
Hej! I jak podoba się rozdzialik?Jak dla mnie to jest on krótki. Najbardziej podoba mi się moment jak Ellington wyznaje miłość Rydel! A wam? Do napisania!!!!



1 komentarz: