środa, 1 października 2014

Wyniki

3 Miejsce: ------- Nie Ma!
2 Miejsce: ------- Nie Ma!
1 Miejsce Zajmują:
- Abi
- Karcia
- Olga Lynch

Dziewczyny, ponieważ wasze One Shoty wyruszyły mnie do łez macie pierwsze miejsce Egzekwo (nie wiem jak to się piszę, dla obrony :-D Hah) Nie potrafiłam wybrać który jest najlepszy, a skrzywdziła bym swoje sumienie nie idąc głosem serca (a oni niszczy inne głosy, które rozważałam) Tak więc w nagrodę opublikuje wasze One Shoty na moim blogu, zrobię wam po wielkim i pięknym kolażyku i co jeszcze byście chciały w nagrodę?

Jeśli której kolwiek z was dziewczyny nie pasuje moja decyzja to piszcie śmiało ja się nie obrażę naprawdę (tylko jak już piszecie to szczerze tak jak wam serce każe a nie żeby mnie nie obrazić, uwierzcie ale już do tego przywykłam, a więc się nie obrażę) To do notki pod rozdziałem! Czyli do następnego wpisu dzisiaj! 

1 komentarz: